Špičkové rukavice ze Švédska
Špičkové rukavice ze Švédska

Obchodní podmínky

Adresa:
Průmyslová ulice 862
Areál Bestar
293 06 Kosmonosy
 
Jiří Verner
Mobil: +420 603 892 425

Tomáš Verner 
Mobil: +420 603 255 071

Odpovědná osoba za e-shop: Jiří Verner
Registrace: Živnostenský úřad v Mladé Boleslavi, č.j. ObZU 4/92/0492

Tel. +420 603 892 425
Kancelář 17. listopadu 1333
e-mail: info@vernerporc.cz

Jiří Verner
Sídlo: Jana Palacha 1094
293 01, Mladá Boleslav

IČ: 66414504
DIČ: CZ7403310970

Bankovní spojení – účet pro platby v CZK
Č. Ú.: 2101673369/2010
IBAN: CZ1720100000002101673369

Bankovní spojení – účet pro platby v EUR
Č. Ú.: 2401673379/2010
IBAN: CZ7320100000002401673379

Podmínky ochrany osobních údajů

OBCHODNÍ PODMÍNKY a OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

provozovatele Jiřího Vernera

se sídlem Mladá Boleslav, Jana Palacha 1094, PSČ 293 01, IČO: 664 14 504, DIČ: 7403310970 

1. Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě umístěném na www.teple-rukavice.cz (dále také jako „internetový obchod“). Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při sjednávání a uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím uvedeného internetového obchodu. Veškeré smluvní vztahy budou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky. Je-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé jednotlivé kupní smlouvy.

Obchodní podmínky i kupní smlouva jsou uzavírány v českém jazyce. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná, a to ani pro kupujícího. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, a to na dobu do zaplacení kupní ceny prodávajícímu a dodání zboží kupujícímu.

Ceny za zboží jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího www.teple-rukavice.cz u jednotlivého zboží. Způsoby platby ceny zboží a nákladů spojených s dodáním zboží jsou uvedeny v těchto obchodních podmínkách. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu.

Adresa prodávajícího pro doručování: Jiří Verner, Jana Palacha 1094, Mladá Boleslav, PSČ 293 01, email: info@vernerporc.cz, telefon: +420603892425.

Jméno a příjmení osoby odpovědné za provoz internetového obchodu: Jiří Verner

2. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva je jakákoliv smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel. Pro účely těchto obchodních podmínek je to zejména smlouva kupní.
Podnikatelem je osoba, která samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, a dále také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Prodávajícím pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí Jiří Verner, který je podnikatelem.
Zákazníkem je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je jakákoliv jiná osoba, která není spotřebitelem. Zejména je to tedy osobu, která při uzavírání smlouvy, plnění smlouvy a jednání o smlouvě jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

3. Uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky učiněné prostřednictvím internetového obchodu www.teple-rukavice.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání své objednávky. Obchodními podmínkami je kupující vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. Kupující má zároveň možnost se s těmito obchodními podmínkami seznámit před vlastním závazným odesláním objednávky a jejich kopii obdrží jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu. Na tyto skutečnosti je náležitě před vlastním odesláním objednávky dostatečným způsobem upozorněn.

Jednotlivé kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou následující. Kupující na internetovém obchodu vybírá zboží a to, o jehož koupi má zájem, vkládá do nákupního košíku. Po dokončení výběru přejde kupující do nákupního košíku, kde uvidí přehled vybraného zboží a celkovou cenu objednávky bez nákladů za dopravu. Následně kupující vybere způsob dopravy a způsob platby a vyplní své osobní údaje/firemní údaje, fakturační údaje, dodací adresu. V jednotlivých krocích košíku může kupující změnit či opravit kterýkoliv z dosud zadaných údajů, a to vrácením se na příslušný krok tvorby objednávky. Kupující je povinen objednávku před jejím odesláním zkontrolovat a případně opravit. Dále má kupující možnost doplnit poznámku pro prodávajícího. Před odesláním objednávky je nutné souhlasit s těmito obchodními podmínkami. Tvorba objednávky je dokončena kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Veškeré objednávky kupujícího jsou jejich odesláním prodávajícímu považovány za závazné.

Návrhem na uzavření smlouvy je odeslání objednávky kupujícím. Po přijetí objednávky bude kupujícímu zaslána automatická emailová zpráva s potvrzením o přijetí této objednávky prodávajícím, ve kterém budou uvedeny detaily této objednávky. Přijetím objednávky prodávajícím však zatím kupní smlouva uzavřena není. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího prostřednictvím emailové zprávy). Tím je tedy vyloučena aplikace §1732 odst. 2 občanského zákoníku. Od tohoto okamžiku mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Pokud je kupujícím spotřebitel, pak je přílohou uvedeného potvrzení objednávky i aktuální znění obchodních podmínek prodávajícího a elektronická verze uzavřené kupní smlouvy.

Kupující by si měl potvrzující email uschovat (nevymazat), a to po dobu trvání doby pro uplatnění práv z vadného plnění a případně záruční doby, neboť může sloužit jako důkaz v případě rozporů ohledně obsahu obchodních podmínek.

4. Základní informace o nakupování a cenách zboží

V internetovém obchodě je uveden seznam zboží, a to včetně popisu rozměrů a vlastností zboží, jeho materiálu nebo složení. Ceny zboží a služeb uvedené v internetovém obchodě jsou konečné, tj. včetně daně z přidané hodnoty, popřípadě všech dalších daní a poplatků.

Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou. Maximální množství zboží, které lze koupit za akční cenu, je uvedeno u každého zboží, které je v akci. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.

Údaje uvedené v objednávce a odeslané prodávajícímu jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení jeho objednávky a správnosti údajů týkajících se kupujícího, a to formou emailu zaslaného kupujícímu po uzavření kupní smlouvy. V případě využití tohoto oprávnění prodávajícího, tj. kontroly údajů týkajících se kupujícího, bude objednané zboží kupujícímu odesláno až po tomto dodatečném potvrzení jeho objednávky a správnosti údajů týkajících se kupujícího.

Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstávají nabídka nebo cena v platnosti. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.teple-rukavice.cz.

Ke změně kupních cen nabízeného zboží po jeho objednávce ze strany kupujícího (ale před jejím potvrzením ze strany prodávajícího) dochází pouze výjimečně. V případě změny kupní ceny zboží z objednávky kupujícího, která dosud nebyla potvrzena ze strany prodávajícího, bude kupující o této změně kupní ceny neprodleně informován a bude mít možnost se rozhodnout, zda s touto změnou kupní ceny zboží bude souhlasit nebo zda objednávku zruší. 

V internetovém obchodu nejsou kupujícímu účtovány žádné manipulační poplatky ani balné, k ceně výrobku je však nutné připočítat cenu za dodání zásilky podle zvoleného druhu platby a způsobu dopravy objednaného zboží, přičemž v této ceně je již započtena zákonná sazba DPH.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí kupující sám. Použití prostředků komunikace na dálku pro nákup v internetovém obchodě není zpoplatněno zvláštní sazbou.

U zboží, které je nabízeno prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu www.teple-rukavice.cz  ke koupi, mohou být uvedeny uživatelské recenze tohoto zboží. Pokud se jedná o recenzi, u níž nebyla prodávajícím ověřena její pravost, pak to je přímo u této recenze uvedeno. V ostatních případech podávající zajišťuje ověření pravosti těchto recenzí, neboť tyto recenze pochází od jiných kupujících, kteří toto zboží již koupili u prodávajícího.

5. Doprava zboží

Pro dopravu zboží po České republice má kupující možnost využít tyto způsoby dopravy:

Doručení na adresu (domů, do práce, k rodičům…) prostřednictvím DPD za cenu 90,- Kč .
Osobní odběr v Mladé Boleslavi na adrese Průmyslová 862, Areál Bestar, Kosmonosy, a to zdarma. Prodávající v této souvislosti upozorňuje na to, že prostory uvedeného Areálu Bestar mohou být monitorovány kamerovým obrazovým záznamem.
Pro dopravu zboží na Slovensko má kupující možnost využít tyto způsoby dopravy:

Doručení na adresu (domů, do práce, k rodičům…) prostřednictvím DPD za cenu 250,- Kč
Pokud je prodávající povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při jeho dodání. Pokud kupující toto zboží při dodání nepřevezme, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.

V případě, že bude prodávající z důvodu stojícího na straně kupujícího doručovat objednané zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s opakovaným doručením objednaného zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení objednaného zboží.

Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakékoli závady toto neprodleně oznámit dopravci a prodávajícímu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od dopravce převzít, musí však tuto skutečnost dopravci a prodávajícímu sdělit. V případě, že dodané zboží bude při přepravě rozbito, je kupující povinen toto reklamovat u dopravce i prodávajícího ihned po doručení zboží, u prodávajícího pak nejpozději do 5 dní, jinak právo z odpovědnosti vad zanikne.

6. Platební podmínky

Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu smluvenou kupní cenu. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále „kupní cenou“ i náklady spojené s dodáním zboží.

Způsoby platby ceny zboží a nákladů spojených s dodáním zboží dle kupní smlouvy jsou následující:

Platba předem – po potvrzení objednávky ze strany prodávajícího a obdržení fakturačních údajů ke konkrétní objednávce uhradí kupující kupní cenu na účet prodávajícího č. 2101673369/2010 (v případě platby v Kč), IBAN: CZ1720100000002101673369, s příslušným variabilním symbolem, v případě platby v Eurech na účet 2401673379/2010, IBAN: CZ7320100000002401673379, s příslušným variabilním symbolem. Po obdržení této platby kupní ceny bude zboží zasláno kupujícímu dle dodacích podmínek uvedených v kupní smlouvě.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.

Se zásilkou je zákazníkovi doručen i písemný doklad (faktura) o zakoupení zboží, který zároveň slouží i jako dodací list.

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží a převzetím zboží.

7. Odstoupení od smlouvy – platí pouze pro kupující spotřebitele

V případě, že je smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím uzavírán pomocí prostředků komunikace na dálku (pro účely této smlouvy zejména prostřednictvím internetu, emailu nebo telefonické komunikace), je kupující spotřebitel podle § 1829 občanského zákoníku oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dní ode dne převzetí zboží nebo ode dne převzetí poslední dodávky zboží, pokud je v rámci jedné objednávky objednáno několik druhů zboží nebo se dodávané zboží sestává z několika částí nebo položek Právo na odstoupení od smlouvy se však ve smyslu § 1837 občanského zákoníku nevztahuje na smlouvy:

o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud prodávající tato plnění poskytuje v určeném termínu,
uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Kupující je povinen dodané zboží vyzkoušet pouze v tom rozsahu, v jakém by jej mohl vyzkoušet v kamenném obchodě. Pokud by toto zboží bylo v případě odstoupení od smlouvy kupujícím spotřebitelem vráceno prodávajícímu se známkami viditelného poškození nad rozsah pouhého vyzkoušení, je prodávající oprávněn si z částky, která má být vrácena kupujícímu spotřebiteli, odečíst poměrnou část kupní ceny odpovídající snížení hodnoty vráceného zboží a kupujícímu spotřebiteli tak nebude vrácena celá kupní cena.

Odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme provést v písemné formě. Odstoupení musí být prodávajícímu prokazatelně odesláno do 14 dnů ode dne:

převzetí zboží, nebo
převzetí poslední dodávky zboží, pokud je v rámci jedné objednávky objednáno několik druhů zboží nebo se dodávané zboží sestává z několika částí nebo položek.
Oznámení o odstoupení se zasílá na adresu prodávajícího: Jiří Verner, Jana Palacha 1094, Mladá Boleslav, PSČ 293 01, či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@vernerporc.cz.

Kupující spotřebitel je povinen zaslat nebo předat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, a to na adresu prodávajícího: Jiří Verner, Jana Palacha 1094, Mladá Boleslav, PSČ 293 01.

Prodávající má povinnost vrátit kupujícímu spotřebiteli do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající může vrátit kupujícímu spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupil-li od kupní smlouvy kupující spotřebitel, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Prodávající má právo na úhradu snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Z tohoto důvodu v případě odstoupení kupujícího spotřebitele od smlouvy prodávající důrazně doporučuje kupujícímu spotřebiteli, aby vrácené zboží bylo nepoškozené, nejevilo známky opotřebení, nebylo spotřebováno a aby bylo v originálním balení.

Kupující spotřebitel odešle nebo jinak dopraví vrácené zboží na adresu prodávajícího. Náklady za navrácení zboží a náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy kupujícím spotřebitelem nese kupující spotřebitel, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. V případě, že je zboží použito nebo částečně opotřebováno, či je částečně spotřebováno, prodávající vypočte snížení hodnoty zboží, které bude následně uplatňovat vůči kupujícímu spotřebiteli.

Pokud bude kupujícímu spotřebiteli spolu se zásilkou objednaného zboží doručen od prodávajícího i nějaký dárek vázaný na koupi tohoto zboží a následně kupující spotřebitel v zákonné lhůtě od kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodání tohoto zboží, odstoupí, je kupující spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu spolu s tímto zbožím i předmětný dárek. Pokud tak kupující spotřebitel neučiní, je povinen uhradit prodávajícímu kupní cenu tohoto dárku.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího spotřebitele na vrácení kupní ceny.

Formulář na reklamaci zboží/odstoupení od smlouvy/výměnu zboží

8. Dodání objednaného zboží

Objednané zboží je zákazníkovi dodáno způsobem, jaký si zákazník vybere v objednávce. Doba dodání po České republice je obvykle 2-3 dny, přičemž tato doba není pro prodávajícího závazná.

9. Odpovědnost za vady – platí pouze pro kupující spotřebitele

Prodávající odpovídá kupujícímu spotřebiteli za to, že prodávaná věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu spotřebiteli, že v době, kdy kupující spotřebiteli věc převzal,

má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Požádá-li o to kupující spotřebitel, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího spotřebitele, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení o právech z vadného plnění nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.

Pokud se vada projeví v prvních dvanácti měsících od převzetí plnění, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. U věcí prodávaných za nižší cenu nemá kupující spotřebitel práva z vad, pro které byla nižší cena sjednána. Kupující spotřebitel nemá práva z vad při opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí použitých, renovovaných, či opravených prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím spotřebitelem. Kupující spotřebitel dále nemá práva z vad, pokud to vyplývá z povahy věci.

V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, není kupujícímu spotřebiteli povinně poskytována záruka na zboží v délce 24 měsíců. Prodávající však poskytuje na všechny prodávané výrobky záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu spotřebiteli; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. 

Kupující spotřebitel má při uplatnění odpovědnosti z vad nebo záruky tato práva:

Není-li zakoupené zboží bez vad, může kupující spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující spotřebitel požadovat jen výměnu součásti. Není-li dodání nové věci, resp. její součásti možné, může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Prodávající neposkytuje záruku za zboží v případě zjevných nebo skrytých vad zboží, které vznikly nesprávným použitím nebo manipulací se zboží kupujícím nebo pokud nebyly dodrženy technické normy a podmínky sdělené prodávajícím kupujícímu. 

10. Odpovědnost za vady – platí pouze pro podnikatele, tedy pro kupující nikoli spotřebitele

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. 

Prodávající poskytuje na všechny prodávané výrobky záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. 

U věcí prodávaných za nižší cenu nemá kupující práva z vad, pro které byla nižší cena sjednána. Kupující nemá práva z vad při opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí použitých, renovovaných, či opravených prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím. Kupující dále nemá práva z vad, pokud to vyplývá z povahy věci.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Prodávající neposkytuje záruku za zboží v případě zjevných nebo skrytých vad zboží, které vznikly nesprávným použitím nebo manipulací se zboží kupujícím nebo pokud nebyly dodrženy technické normy a podmínky sdělené prodávajícím kupujícímu. 

11. Reklamace 

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně případné záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující osobně nebo korespondenčně u prodávajícího na adrese Jiří Verner, Jana Palacha 1094, Mladá Boleslav, PSČ 293 01, na internetových stránkách prodávajícího nebo písemně na e-mailové adrese info@vernerporc.cz. Při reklamaci je kupující povinen jednoznačně označit reklamované zboží, uvést číslo objednávky, popsat vady zboží a upřesnit požadovaný způsob vyřízení reklamace. Zároveň je kupující povinen odeslat kompletní reklamované zboží na adresu provozovny prodávajícího, přičemž doporučujeme zásilku opatřit proti poškození. Z důvodu urychlení vyřízení reklamace doporučujeme, aby bylo odesláno včetně kopie faktury. 

Prodávající či jeho pověřený pracovník co nejdříve po doručení reklamace kupujícího písemně potvrdí kupujícímu, kdy kupující uplatnil u prodávajícího právo z vadného plnění, přičemž toto potvrzení zašle na emailovou adresu kupujícího, kterou kupující uvedl prodávajícímu v objednávce. V tomto potvrzení prodávající rovněž vyrozumí kupujícího o způsobu vyřízení reklamace a o předpokládané době trvání případné opravy. V případě reklamace kupujícího spotřebitele rozhodne prodávající či jeho pověřený pracovník o reklamaci ve lhůtě 3-5 dní, ve složitých případech do 14 dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace kupujícího spotřebitele včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se kupující spotřebitel a prodávající nedohodnou na delší lhůtě.

O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícímu spotřebiteli zaslat informaci na emailovou adresu kupujícího spotřebitele, kterou kupující spotřebitel uvedl prodávajícímu v objednávce – do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla. Po uplynutí 30denní lhůty pro vyřízení reklamace v případě, že reklamace vyřízena nebyla, se má za to, že se jedná o vadu neodstranitelnou a kupující spotřebitel má nároky tomu odpovídající (výměna za nové zboží, sleva z kupní ceny, případně i odstoupení od kupní smlouvy).

Kupující spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. V případě zjevně neoprávněné reklamace (pokud se jedná o zjevně šikanózní postup kupujícího) nemá kupující spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

Kupující spotřebitel zašle prodávajícímu elektronickou poštou žádost o uhrazení poštovného spolu s kopií dokladu o podání zásilky s uvedenou cenou za její podání a prodávající na základě této žádosti uhradí kupujícímu poštovné.

Formulář na reklamaci zboží/odstoupení od smlouvy/výměnu zboží

12. Cookies

Pro správnou funkci internetových stránek prodávajícího je někdy nezbytné umístit malé datové soubory, označované jako cookies, na zařízení kupujícího. Cookies jsou malé textové soubory, které internetové stránky ukládají na počítač nebo mobilní zařízení kupujícího v okamžiku, kdy tyto stránky začne využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují preference a úkony, které na nich kupující provedl, takže tyto údaje pak nemusí zadávat znovu. Kupující je o možnosti použití cookies informován v okamžiku, kdy začne využívat webové stránky prodávajícího. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující odvolat dříve poskytnutý souhlas nebo požádat prodávajícího, aby přestal cookies vůči kupujícímu používat.

13. Mimosoudní vyřizování stížností

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím emailové adresy:info@vernerporc.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího spotřebitele zašle prodávající na emailovou adresu kupujícího spotřebitele.

Kontrolním orgánem nad dodržováním práv kupujících spotřebitelů ze strany prodávajícího v případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetových stránek prodávajícího je Česká obchodní inspekce, která plní funkci arbitra mimosoudního řízení. Pokud nebude kupující spotřebitel spokojen s výsledkem řešení své stížnosti prodávajícím, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci na www.coi.cz, která se pokusí vyřešit daný spor ve spolupráci s oběma stranami.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Prohlášení o shodách

Prodávající prohlašuje, že zboží, které nabízí a na které se vztahuje zákon č. 22/1997 Sb. a prováděcí nařízení č. 173/1997 Sb., odpovídá technickým požadavkům těchto předpisů.

Prodávající potvrzuje, že zboží, které nabízí, splňuje hygienické požadavky stanovené vyhláškou č. 38/2001 Sb. o hygienických požadavcích na výrobky, určené pro styk s potravinami a pokrmy.

15. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní internetového obchodu www.teple-rukavice.cz (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. 

Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní internetového obchodu www.teple-rukavice.cz.

Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní internetového obchodu www.teple-rukavice.cz používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní tohoto internetového obchodu. Webové rozhraní tohoto internetového obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob na webových stránkách www.teple-rukavice.cz nebo v důsledku užití těchto webových stránek v rozporu s jejich určením.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

16. Ochrana osobních údajů

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES zpracovává prodávající osobní informace o kupujících. Bližší informace ohledně zpracování osobních údajů kupujícího jsou uvedené na internetových stránkách prodávajícího v sekci „Podmínky ochrany osobních údajů“.

17. Právní řád, místní příslušnost

Práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem ČR, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Pro případ jakýchkoli sporů mezi prodávajícím a kupujícím souvisejících s kupní, či obdobnou smlouvou uzavřenou na základě těchto obchodních podmínek je založena pravomoc soudů České republiky.

Pokud bude kupní, či obdobná smlouva uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím nikoli spotřebitelem, souhlasí prodávající i kupující nikoli spotřebitel s tím, aby dle ustanovení §89a zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, byla pro případ řešení jakýchkoliv sporů vyplývajících z kupní, či obdobné smlouvy, založena místní příslušnost soudu prvního stupně u Okresního soudu v Mladé Boleslavi.

18. Změny obchodních podmínek

V případě změny obchodních podmínek uvede prodávající datum změny u nových podmínek a kupujícímu zpřístupní odkaz na předchozí platné obchodní podmínky pro případ, kdy by kupující prováděl objednávku v době změny starých obchodních podmínek za nové.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2020

Kupující je vázán zněním obchodních podmínek platných a účinných v době uzavření smlouvy.

I.

Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Jiří Verner,  IČ 66414504, se sídlem v Mladé Boleslavi  (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou Jiří Verner
Adresa: Jana Palacha 1094
E-mail: vernerporc@vernerporc.cz
Telefon: 603892425

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Správce nejmenoval / pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou: 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

 
Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. 
IV.

Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje 
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).


Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby 
podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
zajišťující marketingové služby.
Správce nemá / v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci
VI.

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte 
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …zamčená místnost, zašifrování počítače, 
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII.

Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

logo-hestra

© 2016 Verner a syn | Vytvořeno v  MAXON DESIGN s.r.o. 

Partnerské weby: 12triko.cz | Pokud hledáte kvalitu a originál